Skolae saria

Berdintasunaren alde egindako lan ona aitortu digute.
Centro reconocido por su labor y compromiso por la igualdad.

Atzo ospatu ziren Skolaeko jardunaldietan gure ikastetxeak sari berezi bat jaso zuen Hezkuntza Kontseilariaren eskutik berdinatsunaren alde adierazi dugun konpromezua eta egindako lan ona aitortuz. Ez genuen espero eta sorpresa ezinhobea izanda ikasturteari amaiera emateko.  Zorionak Ibarberri eskolako klaustro osoari egindako lan guztiagatik, eta bereziki talde eragilea osatu duten Irantzu Z., Itziar, Anttoni, Maider A., Asier eta gure bi gidari ezin hobeei, Arantxa ikastetxeko Orinetatzailea eta Yurre Bizikidetza arduraduna, merezi duzue. Zorionak benetan! Eta azkenik, nola ez zorionak familiei, zuek gabe ezinezkoa izango baitzen aurrera eraman diren hainbat jarduera burutzea.  Lanean jarraituko dugu berdinatsunaren alde, mila esker eta zorionak denoi! Ayer fuimos reconocidos por nuestra labor y compromiso por la igualdad en las jornadas de Skolae por la mano de la Consejera de Educación.  No nos lo esperábamos y estamos muy contentos.

Zorionak a todo el calustro de Ibarberi Eskola por la labor que han realizado durante el curso y en especial al equipo motor formado por  Irantzu Z., Itziar, Anttoni, Maider A., Asier y nuestras dos excelentes coordinadoras del proyecto, Yurre responsable de Convivencia y Arantxa Orientadora del centro. Zorionak benetan!

Y por último también felicitaros a las familias, sin vuestra ayuda no podríamos llevar adelante muchas de las actividades que hemos realizado. Mila esker.

Seguiremos trabajando por la igualdad.