Ikas Komunitateen VIII Nazioarteko Topaketa Iruñan

VIII Encuentro Internacional de Comunidades de Aprendizaje en Pamplona

"Cambiar el lenguaje, es parte del proceso de cambiar el mundo" P. Freire

Asteburu honetan Ikas Komunitateen Nazioarteko topaketa ospatuko da Iruñean. Gure eskolak hilabeteak daramatza lanean KomunIkas, Nafarroako Ikas Komunitateen Sareko, beste ikastetxeekin batera ekitaldi garrantzitsu hau antolatzen. Honetaz gain, Ikastetxeko guraso bat izan da ere topaketako kartela eta web orria diseinatu duena. Zorionak Haridian egindako lanagatik!!

Gurekin batera topaketan parte hartu eta beste hainbat ikastetxeen esperientziez gozatzera animatzen zaituztegu. Ibarberri Eskolak ere izango du bere tartetxoa tailerretan, Bertan kontatuko ditugu gure experientziak. Animatu!

Este fin de semana se celebra en Pamplona el Encuentro Internacional de Comunidades de Aprendizaje. Nuestra escuela lleva meses trabajando en la organización de este importante evento junto con la Red de Comunidades de Aprendizaje de Navarra KomunIkas. Además, ha sido una madre del centro quien ha diseñado el cartel y la página web. Felicidades por el trabajo realizado Haridian!!

Os animamos a participar en el encuentro y disfrutar de las experiencias de otros centros. Ibarberri Eskola también compartirá sus experiencias en los talleres. Animatu!